در راستای افزایش سرعت شبکه داخلی؛

زیرساخت شبکه دیتا در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اصلاح و بهسازی شد

زیرساخت شبکه دیتا در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اصلاح و بهسازی شد
رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با هدف افزایش سرعت شبکه داخلی و به حداقل رساندن قطعی‌های شبکه پروژه اصلاح و بهسازی زیر ساخت شبکه این اداره کل، طراحی و اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ امیر پورحیدر رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با تلاش‌های بعمل آمده پروژه اصلاح و بهسازی زیر ساخت شبکه این اداره‌کل، طراحی و اجرا شد.  

وی افزود: این اقدام با هدف افزایش سرعت شبکه داخلی، به حداقل رساندن قطعی‌های شبکه، افزایش سرعت عیب‌یابی و اختلالات شبکه، شماره‌گذاری نودها و حذف سوییچ‌های کوچک با سرعت پایین و ایجاد ساختار و چیدمان منظم به تمامی کابل‌ها و نودهای متصل به سیستم‌های کاربران و مستندسازی انجام شده است.  

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در راستای اجرای این پروژه، ضمن بروزرسانی اطلاعات زیرساخت شبکه، جانمایی رک‌ها و سوییچ‌ها مجددا با بکارگیری آخرین متدهای استاندارد انجام گرفت.  

وی با اشاره به نتایج مهمی که پروژه اصلاح و بهسازی زیر ساخت شبکه به همراه داشته است گفت: از جمله این موارد می‌توان به بررسی نقشه ساختمان با جزئیات موقعیت اتاق‌ها طبق آخرین تغییرات موجود، جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد تعداد نودهای شبکه‌ای موجود در هر اتاق و فعالسازی کلیه نودهای موجود و جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد وضعیت نودهای شبکه در هر اتاق (فعال یا غیرفعال) اشاره کرد.  

پورحیدر اضافه کرد: جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد برچسب کلیه نودهای شبکه اتاق‌ها و برچست پورت‌های متناظر روی pach panel‌ها ونامگذاری براساس یک الگو واحد و استاندارد و تهیه مستندات و نقشه دقیق از کلیه نودهای شبکه موجود در ساختمان به تفیک هر اتاق و مشخص کردن روی نقشه ساختمان از دیگر نتایج این پروژه بوده است.  

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات بیش از یک هزار نود شبکه لیبل‌گذاری و بیش از ۵۰۰ متر کابل کشی مجدد شبکه انجام، همچنین تعداد ۵۰ عدد از رک‌های ساختمان‌های اداره کل راه و شهرسازی استان چیدمان مجدد شده است.

۱۶ مهر ۱۴۰۲
http://news.mrud.ir |
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.