در راستای اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن:

جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن با حضور نمایندگان متقاضیان برگزار شد

جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن با حضور نمایندگان متقاضیان برگزار شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان با حضور نمایندگان متقاضیان برگزار شد توفیقات خوبی هم تاگنون داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان گفت: اتفاقات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان رخ داده به تبع مشکلات هم وجود دارد ولی نباید ریز نگاه کرد.

در دامه این جلسه،استاندار زنجان، با بیان اینکه برای بیش از ۶ هزار وا حد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن متمم ۲۰۰ میلیون تومانی آماده است، اظهار کرد: برای تحقق این مهم تلاش های زیادی توسط بنده و مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام گرفته است.

محسن افشارچی گفت: با نظم و مدیریت متقاضیان هم می توانند از روند اجرای پروژه ها در چارچوب قانونی بازدیدی داشته باشند.

وی بر لزوم  همکاری همه دستگاه های مرتبط با حوزه ساخت مسکن برای ساخت و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن ملی تاکید کرد و گفت:  اداره کل استاندارد زنجان روند تائید نصب آسانسورها را در پروژه های نهضت ملی مسکن را سرعت دهد.

استاندار زنجان افزود: مدیرکل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن تلاش زیادی می کند و قابل تقدیر است.

در ادامه این جلسه مدیر کل دفتر فنی، امورعمرانی استانداری زنجان گفت: گزارش های زیادی از متقاضیان به این مجموعه ارسال می شود و به ریز مشکلات بررسی می شود.

محمد گلشنی به نمای پروژه M۶ که برخی از متقاضیان نسبت به نمای بیرونی اعتراض داشتند، ابراز کرد: خوشبختانه این پروژه از نظر فنی و اجرایی مشکلی ندارد.

وی تصریح کرد: مشکلی در اجرای نمای بیرونی نیست و در رنگ آن متقاضیان مشکل داشتند که در حال رفع شدن است. 

مدیر کل دفتر فنی، امورعمرانی استانداری زنجان افزود: تمام مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن به ریز توسط نمایندگان متقاضیان در جلسه بررسی و رصد می شود.

۲۹ مهر ۱۴۰۲
http://news.mrud.ir |
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.