دکتر تامین به جامعه بزرگ انبوه سازان کشور پیوست

دکتر تامین به جامعه بزرگ انبوه سازان کشور پیوست

به گزارش مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات کانون سراسری انبوه سازان کشور؛ بدنبال تعاملات گسترده و مجموعه نشست های پیوسته میان کانون سراسری انبوه سازان کشور و مجموعه بزرگ دکتر تامین، تفاهم نامه همکاری میان این دو مجموعه به امضا رسید.

در ابتدای این نشست جناب آقای مهندس مرتضوی، رییس محترم کانون سراسری انبوه سازان کشور ضمن عرض خیر مقدم بابت حضور مدیران ارشد مجموعه دکتر تامین، از امضای این تفاهم نامه ابراز خرسندی نمودند و مرتفع نمودن مشکلات جامعه انبوه سازی کشور را از رسالات مهم کانون سراسری انبوه سازان عنوان کردند. ایشان همچنین ضمن تاکید بر مشی کانون سراسری به منظور تسهیل نمودن ایجاد ارتباطات این نهاد با بخش های مهم صنعت مسکن و ساختمان، از مجموعه دکتر تامین به عنوان یکی از بخش های شاخص و پیشرو در ارائه خدمات نوین به جامعه انبوه سازی کشور یاد کردند.

وی با موثر برشمردن این نوع تفاهم نامه ها جهت استفاده هرچه بیشتر انبوه سازان از فرصت های مالی گسترده نظیر تهاتر و تامین منابع مورد نیاز برای تکمیل و احداث پروژه ها؛ بهره مندی از روش های نوین تامین سرمایه و منابع را از ضروریات آینده از صنعت عنوان کردند.

ایشان در پایان صحبت های خود با تاکید بر تلاش به منظور ایجاد همکاری پایدار میان طرفین تفاهم نامه، آغازی  نوین را برای برقراری ارتباطات و تعاملات هرچه بیشتر میان جامعه بزرگ انبوه سازان کشور پیش بینی نموده و موفقیت روز افزون فعالان این صنعت در کاهش هزینه های ساخت و ساز و قیمت تمام شده مسکن و ساختمان را که در نهایت باعث شیرین شده کام ملت عزیز و شریف ایران خواهد شد را از خداوند منان آرزوی نمودند.

در ادامه جناب مهندس شهیدی از تلاش دلسوزانه مدیران کانون سراسری انبوه سازان کشور در ایجاد این تعامل قدردانی کرده وعنوان نمودند که رویکرد اصلی خود را در مجموعه بزرگ دکتر تنها تامین کالا نیست، بلکه با ایجاد یک سلسله خدمات در مرتفع نمودن دغدغه های انبوه سازان در مراحل مختلف ساخت و ساز در حال تلاش هستند.

ایشان فلسفه وجودی دکتر تامین را بر عهده گرفتن بخشی از دغدغه های انبوه سازان که خود درگیر پروژه های عمرانی و مراودات اداری و اخذ مجوزها و... هستند را عنوان نمودند. در گام نخست ایشان رسالت دکتر تامین را در نظر گرفتن سبدی برای تامین کالای مورد نیاز انبوه سازان بیان کردند که در ادامه با ارائه طرح های نوین در تعاملات با بانک ها به منظور دسترسی بهتر به بازارهای مالی این چرخه کامل تر خواهد شد. 

ایشان از تعاملات با بخش های مختلف زنجیره های تامین خبر دادند و دکتر تامین را پیشگام در تسهیل دسترسی و حلقه واصل میان آنها برشمردند.

همچنین ایشان ضمن تاکید بر توانایی مجموعه تابعه خود در تامین بخش های بزرگی از کالاهای مورد نیاز صنعت مسکن و ساختمان از ایجاد تفاهم نامه های متعدد میان دکتر تامین و سایر بخش های کالا و خدمات خبر دادند. لازم به ذکر است که مجموعه بزرگ دکتر تامین دارای نمایندگی های متعدد در استان های کشور است و همچنین این زنجیره گسترده نیز در حال تکمیل میباشد.

در پایان جلسه نیز طرفین با امضای تفاهم نامه توفیقات روزافزون را برای یکدیگر آرزو نمودند.

منبع خبر: http://kadsa.ir

۱۰ خرداد ۱۴۰۲
http://kadsa.ir |
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.