مدیرکل راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد؛

سرمایه گذاری هلدینگ ساختمانی بنیاد مستضعفان در پروژه های نهضت ملی مسکن گلستان

شنبه 24 تیرماه 1402
سرمایه گذاری هلدینگ ساختمانی بنیاد مستضعفان در پروژه های نهضت ملی مسکن گلستان
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از ورود هلدینگ ساختمانی بنیاد مستضعفان به پروژه های نهضت ملی مسکن استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: در جلسه ای با حضور مجید شاهسواری مدیر عامل هلدینگ پایا سامان پارس به عنوان هلدینگ ساختمانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و علی محمد زنگانه استاندار گلستان، توافقات لازم برای سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در پروژه های نهضت ملی مسکن گلستان در اراضی متعلق به بنیاد و ارائه تسهیلات توسط بانک سینا انجام شد.

وی افزود: تا کنون بخشی از اراضی موردنیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای گنبد کاووس، کلاله، بندر ترکمن، آق قلا، آزادشهر و فاضل آباد توسط بنیاد مستضعفان تامین شده اما هنوز اقدامی برای انتقال سند صورت نگرفته است.

ملک ادامه داد: در این جلسه که عصر روز دوشنبه ۱۹ تیرماه برگزار شده، مقرر شد انتقال سند این اراضی در دستور کار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: تسریع در انتقال سند مالکیت اراضی موجب افزایش سرعت ساخت و عرضه بیشتر مسکن در استان خواهد شد.

گفتنی است شاهسواری مدیر عامل هلدینگ پایا سامان پارس در این نشست گفت: با همکاری بانک سینا ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای حوزه مسکن تعریف شده است.

وی افزود: تلاش می کنیم دیگر وزارت خانه ها نیز علاوه بر وزارت راه و شهرسازی در حوزه نهضت ملی مسکن اقدامات لازم را انجام دهند.

۲۴ تیر ۱۴۰۲
http://news.mrud.ir |
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.