کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه؛

استاندار آذربایجان غربی برای تقویت روابط با ترکیه از بذرپاش حکم انتصاب گرفت

یکشنبه 25 تیرماه 1402
استاندار آذربایجان غربی برای تقویت روابط با ترکیه از بذرپاش حکم انتصاب گرفت
وزیر راه و شهر سازی به عنوان رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه در حکمی استاندار آذربایجان غربی را به عنوان جانشین خود برای تقویت همکاری متقابل با کشور ترکیه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه با حکمی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی را به عنوان جانشین خود در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه منصوب کرد.

در متن مکاتبه وزیر راه و شهرسازی با استاندار آذربایجان‌غربی آمده است: نظر به ضرورت تقویت همکاری‌ متقابل با کشور ترکیه و اهمیت توسعه روابط اقتصادی و رفع موانع پیش‌روی فعالان اقتصادی دو کشور و ارتقای تجارت دو جانبه، جنابعالی به عنوان جانشین اینجانب در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه منصوب می‌شوید.

رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی جهت افزایش سهم ترانزیت و دستیابی به اهداف و تقویت روابط دو کشور ضمن همکاری با سازمان‌ها، موسسات و نهادهای بخش خصوصی را از اولویت‌های کاری معتمدیان در سمت جدید، عنوان کرد.

گفتنی است، آذربایجان غربی یکی از استان‌های هم‌مرز با کشور ترکیه است که سه پایانه و گذرگاه مرکزی مهم بازرگان، رازی و سرو در این استان قرار دارد. 

۲۵ تیر ۱۴۰۲
http://news.mrud.ir |
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.