نشست شورای سیاستگذاری؛

برگزاری نخستین نشست شورای سیاستگذاری همایش مهندسی نقشه برداری در ۱۴۰۳

سه شنبه 10 مردادماه 1402
برگزاری نخستین نشست شورای سیاستگذاری همایش مهندسی نقشه برداری در ۱۴۰۳
نخستین نشست شورای سیاستگذاری همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳ با حضور رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در راستای برگزاری بیست و هشتمین دوره همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک در سال ۱۴۰۳، نخستین نشست شورای سیاستگذاری این همایش به ریاست علی جاویدانه "رئیس سازمان نقشه برداری کشور" و با حضور مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" و دیگر اعضاء در محل سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد.

این نشست با حضور نمایندگانی از وزارت خانه های کشور، نفت، نیرو، امورخارجه و میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین نمایندگانی از سازمان های هواشناسی کشور، منابع طبیعی و آبخیزداری، ثبت اسناد و املاک مستغلات، زمین شناسی، فضایی، امور اراضی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، مدیریت بحران کشور و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی در سالن جلسات سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در این نشست ضمن معرفی دبیران علمی و اجرایی این همایش در خصوص اهداف و محورهای برگزاری بیست و هشتمین دوره همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک که قرار است در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ گفتگو و مذاکره شد.

۱۰ اَمرداد ۱۴۰۲
http://news.mrud.ir |
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.