مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی؛

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از شهریور امسال آماده بهره‌برداری است

سه شنبه 10 مردادماه 1402
ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از شهریور امسال آماده بهره‌برداری است
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از شهریور آماده بهره‌برداری است، گفت: برنامه ریزی شده تا فاز نخست ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد با ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی سال آینده تکمیل شود.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد و ۵ هزار نفری بروجرد مراحل تکمیل آنها و زمان پیش‌بینی شده برای افتتاح آن ورزشگاه‌ها را اعلام کرد.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از شهریور امسال آماده بهره‌برداری است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد کامل است و مراحل نهایی را طی می‌کند که از شهریورماه آماده افتتاح است. در مجموع برای این ورزشگاه ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ۱۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران است که از منابع ملی و توازن استانی تامین و پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: ورزشگاه خرم‌آباد در مساحتی به زمین ۲۰۰ هزار متر مربع احداث شده است که ساختمان اصلی آن ۴ هزار و ۲۰۰ متر و ساختمان های جنبی ۸۲۰  متر و مجموع ساختمان های الحاقی این ورزشگاه ۱۱ هزار و ۱۳۳ متر مساحت دارد. در این ورزشگاه، رختکن داوران، رختکن تیم‌ها، اتاق کنترل، سرویس بهداشتی، اتاق اداری، اتاق کنفرانس، اتاق بدنسازی، پیست دو و میدانی، اتاق وی آی پی، تعبیه شده است.  

پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد

نبیان همچنین از ورزشگاه بروجرد نیز بازدید کرد و در خصوص روند تکمیل این ورزشگاه که  در فاز نخست ۵ هزار نفری و در مراحل تکمیلی به ۱۵ هزار نفری ارتقا می‌یابد، گفت: ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد در فاز نخست آن پیشرفت ۷۸ درصدی دارد. تاکنون برای این ورزشگاه ۱۴۰ میلیاردتومان هزینه شده است و پیش‌بینی شده تا تکمیل این ورزشگاه با حدود ۲۰۰ میلیاردتومان دیگر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

به گفته وی، برنامه‌ریزی شده تا ورزشگاه بروجرد که در زمینی به مساحت ۲۵۰ هزار مترمربع در حال احداث است در سال آینده تکمیل و تحویل بهره بردار شود.

نبیان گفت: در ورزشگاه بروجرد، رختکن داوران، رختکن تیم‌ها، اتاق کنترل، سرویس بهداشتی، اتاق اداری، اتاق کنفرانس، اتاق بدنسازی، پیست دو و میدانی، اتاق وی آی پی، تعبیه شده است.

۱۰ اَمرداد ۱۴۰۲
http://news.mrud.ir |
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.