در نشست شورای مسکن به ریاست وزیر راه و شهرسازی بررسی شد؛

بررسی رفع موانع اجرای نهضت ملی مسکن در سراسر کشور

بررسی رفع موانع اجرای نهضت ملی مسکن در سراسر کشور
در نشست شورای مسکن به ریاست وزیر راه و شهرسازی، رفع موانع اجرای نهضت ملی مسکن در استان‌های سراسر کشور، بررسی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه شورای عالی مسکن به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و با حضور معاونان وی درحوزه‌های مسکن و ساختمان، معماری و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، شرکت عمران شهرهای جدید، شرکت بازآفرینی شهری ایران و همچنین  مدیران بانک‌ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست که روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن نیز حضور داشت موضوعات مختلفی از جمله عملکرد بانک‌ها در ارایه تسهیلات نهضت ملی مسکن، الحاق اراضی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، روند ایجاد شهرک‌های مسکونی و شهرهای جدید و همچنین عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی در تولید مسکن در هریک از استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس اعلام دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، عملکرد بانک‌ها در ارایه تسهیلات به بخش مسکن یکی از ضرورت‌هایی است که در بررسی ویژه در حال پیگیری است و بانک‌ها در عملکرد به وظایف خود در پرداخت تسهیلات باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

اکبری هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها را رفع چالش‌های احتمالی موجود بر سر اجرای تولید مسکن نهضت ملی و تسریع در تحقق برنامه کلان دولت در قانون جهش تولید مسکن، برشمرد.

۲۹ مهر ۱۴۰۲
http://news.mrud.ir |
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.