بانک مسکن؛

مشارکت بانک مسکن در ساخت شهر ساحلی خلیج‌فارس

مشارکت بانک مسکن در ساخت شهر ساحلی خلیج‌فارس
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک‌مسکن، عباس حسینی مدیرعامل بانک در سفر به استان هرمزگان ضمن بازدید از میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل اقتصاد دارایی و اداره کل راه و شهرسازی در جریان دغدغه‌ها و مشکلات مراجعه‌کنندگان و روند پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری بانک‌مسکن، عباس حسینی مدیرعامل بانک در سفر به استان هرمزگان ضمن بازدید از میز خدمت و ارتباطات مردمی اداره کل اقتصاد دارایی و اداره کل راه و شهرسازی در جریان دغدغه‌ها و مشکلات مراجعه‌کنندگان و روند پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی قرار گرفت.

حسینی در میز خدمت وزارت اقتصاد، با رضا خواجه نایینی معاون توسعه و مدیریت منابع این وزارتخانه پیرامون مأموریت‌های بانک‌مسکن و زمینه‌های همکاری و تعامل با مجموعه وزارت اقتصاد گفتگو و تبادل‌نظر کرد.

بازدید از شعب و دیدار مستقیم با مشتریان

وی همچنین در جریان سفر به استان هرمزگان به‌همراه علی کمالی و جعفر آقا ملایی اعضای هیئت مدیره بانک از شعبه‌های نخل و گلشهر بندرعباس بازدید و علاوه بر گفتگو با کارکنان و مشتریان بر این نکته که بانک‌مسکن تلاش دارد بهترین خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه کند تأکید کرد.

مدیر عامل بانک‌مسکن در گفتگو با مدیران این شعب خواستار تلاش برای جذب منابع، جلب رضایت کامل مشتریان و برطرف کردن مشکلات آنها به‌ویژه در بخش ارائه تسهیلات شد.

حسینی افزود: فضای شعب باید به‌نحوی باشد که مشتریان در کمال آرامش خدمات خود را دریافت کنند.

گرامیداشت مدیرعامل فقید بانک ملت

مدیرعامل بانک‌مسکن همچنین با حضور در یکی از شعب بانک ملت در مجاورت شعبه گلشهر با گرامیداشت یاد مدیرعامل فقید این بانک به کارکنان این بانک تسلیت گفت.

نشست صمیمانه با رؤسای شعب بانک استان هرمزگان

در ادامه این سفر، حسینی در نشستی صمیمی با رؤسای شعب بانک استان هرمزگان حاضر شد.

مدیرعامل بانک‌مسکن با تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و هشتاد و پنجمین سالروز بانک‌مسکن گفت: استان هرمزگان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که باید از این ظرفیت‌ها برای ارتقا بانک استفاده شود.

وی با اشاره به‌ضرورت تلاش برای صیانت از قدمت بانک‌مسکن تصریح‌کرد: این امانت ارزشمند را باید با بهترین وضعیت و شکوفایی به آیندگان منتقل کنیم چرا که با وجود دستاوردهای ارزشمند و افتخارات بزرگی که بانک‌مسکن کسب کرده هنوز در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته‌است.

حسینی با اشاره به افتخارآفرینی‌های بزرگ این بانک در عرصه‌های مختلف نظیر پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن خواستار تلاش بیشتر و اقدامات گسترده و جدی‌تر برای ارتقا همه جانبه بانک شد.

وی ورود بانک‌مسکن به بخش‌هایی که خواستگاه ملی دارد را از ظرفیت‌های بزرگ و متمایز این بانک دانست و ادامه‌داد: بخش مسکن پیشران اقتصاد کشور است و اگر این بخش فعال شود رشد و پویایی حوزه‌های دیگر اقتصادی کشور و کاهش نرخ تورم را به‌دنبال خواهد داشت.

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بزرگ صنایع هرمزگان

حسینی بر وجود ظرفیت‌های بزرگی مانند پالایشگاه‌ها، بنادر، مناطق آزاد و اقتصادی، برخورداری از مناطق بکر گردشگری و توریستی و شهر ساحلی خلیج‌فارس تأکید کرد و گفت: این ظرفیت‌ها بستر بسیار مناسبی را برای توسعه و افزایش میزان منابع در هرمزگان مهیا کرده است که بانک‌مسکن باید با برنامه‌ریزی راهبردی و استراتژیک و با هدف حرکت کشور در مسیر توسعه از آنها استفاده کند.

مدیرعامل بانک‌مسکن به منطقه ویژه اقتصادی فولاد به‌عنوان قطب فولاد کشور اشاره کرد و افزود: اگر تمرکزمان را بر جذب منابع بگذاریم می‌توانیم از ظرفیت‌های وزارتخانه‌های اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی استفاده کنیم.

بانک‌مسکن در مسیر تمدن‌سازی

حسینی گفت: عملیات اجرایی فاز اول پروژه ۱۸ هزار هکتاری شهر جدید خلیج‌فارس در شرق شهر ساحلی بندرعباس با سرمایه‌گذاری بانک‌مسکن آغاز شد و این اتفاق حاکی از آن است که شرکت سرمایه‌گذاری بانک‌مسکن توسعه‌گر و فراتر از یک شرکت مجری ساخت و ساز در حال فعالیت است.

وی تصریح‌کرد: بانک‌مسکن با مشارکت در ساخت شهر ساحلی خلیج‌فارس در حال تبدیل شدن به یک بانک تمدن‌ساز است چرا که تمدن با ساخت شهرها شروع می‌شود.

۱۶ بهمن ۱۴۰۲
https://kadsa.ir |
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.