مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران:

نخستین محل طرح فروش متری مسکن مشخص شد

نخستین محل طرح فروش متری مسکن مشخص شد
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به فروش متری مسکن در بورس گفت: نخستین طرحی که داریم در نواب-هلال‌احمر قرار دارد.

مهدی هدایت درخصوص طرح فروش متری مسکن در بورس کالا گفت: ما یک منابع خرد نقدینگی در کشورمان داریم که شهرداری در جهت تولید مسکن اقدام به فروش متری مسکن می کند که در حقیقت همان اوراق موازی سلف اسلامی است.

هدایت افزود: اقدامات اولیه انجام شده و هم اکنون در هیات مدیره بورس کشور قرار دارد و در روزهای آینده این مصوبه به ما تحویل داده می‌شود که به محض گرفتن مصوبه فاز عملیاتی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: هدف این است که مردم حتی در حد یک متر مسکن خریداری کنند و شهروندان می‌توانند خرید خودشان را به یک واحد برسانند و در غیر این صورت سهم خود را به قیمت روز در بازار بفروشند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: ما نخستین طرحی که داریم در محدوده نواب – هلال احمر قرار دارد. اگر نهایتا فرد خریدار خواست بفروشد، در آخر طرح به قیمت روز می‌فروشد.

وی با بیان اینکه قیمت پایه را کارشناس بورس مشخص می‌کند، گفت: هدف این است که ما منابع خرد مردم را به سمت مسکن بیاوریم، ما مسکن لوکس نمی‌خواهیم بلکه می‌خواهیم دهک‌های پایین را صاحب خانه کنیم.

منبع خبر : https://noyabpress.ir

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.